«Мектепке деген қарым-қатынас» сауалнама алынды.
1 Мектепке қандай көңіл-күймен келесің?жақсы -6 бала,1-жаман,ұйқым келеді.
2 Мектепке келген кезде өзің қандай сезімде боласың? Жақсы-5 оқушы,1-ұйқым келіп жүреді,1-ешқандай.
3 Қай пән сіздің ойыңызша жоғары деңгейде жүргізіледі?алгебра-4 оқушы,химия-1 оқушы,биология -1 оқушы.
4 Қандай сабақта АКТ қолданылады? Барлық-3 оқушы,физика,биология-2 оқушы.
5 Қандай пәндердің жүргізілуіне қанағаттанбайсың? Ешқандай-6 оқушы,дене шынықтыру,геометрия-1 оқушы.
6 Қай сабаққа қызығушылықпен қатысасыз?д/ш-3 оқушы,химия -2 оқушы,қазақ тілі-2 оқушы,биология-2 оқушы,алгебра-2 оқушы,1-тарих.
7 Сізге қай мұғалімнің сабақ өту тәсілі ұнайды?алгебра-1 оқушы,ағылшын-2 оқушы,қазақ тілі-1 оқушы,биология,химия 1 оқушы,барлығы 2 оқушы.
8 Жақсы көретін пәнің?қазақ тілі-2 оқушы,тарих-1 оқушы,алгебра-1 оқушы,д/ш-4 оқушы.
9 Оқыту үдерісіне өзгеріс қажет деп ойлайсың ба?жоқ-6, ия-1 оқушы.
10 Қандай ұсыныстарыңыз бар? Ешқандай-3 оқушы,сабақты жақсы түсіну үшін түрлі ойындар қажет-1 оқушы,жатын бөлмелер суық-2 оқушы,волейбол ойнату,барлығын біріктіріп сабақ оқыту,оқымайтын балаға қаталдық таныту-1 оқушы.
Ұсыныс: Оқушы мұғалім арасындағы қарым-қатынасты нығайту, сабақтың өтілуін қызықты етіп жоспарлау.